Gratis fragt over 800 DKK Danmarks sneaker markedsplads Fremragende på trustpilot Dansk support

FAQ

Ofte stillede spørgsmål 🤔

Hvornår får jeg mine penge udbetalt?

Vi laver som hovedregel udbetalinger alle hverdage. Pengene fra en handel sættes derfor typisk til udbetaling første bankdag efter handlen er afsluttet.

Hvor bliver min pakke leveret?

Din pakke bliver leveret til den pakkeshop der ligger tættest på din folkeregister-adresse, som vi henter fra cpr-registeret.

Hvordan efterlyser jeg min pakke?

Hvis din pakke ikke er scannet inden for de seneste 48 timer, bør du efterlyse pakken hos DAO. Du kan efterlyse din pakke ved at kontakte DAO på [email protected] eller telefon 72 33 08 50. Husk at oplyse pakkens indhold & pakkenummer, så DAO kan lede efter pakken.

Husk, at DAO har op til 10 hverdage til at søge efter din pakke, men DAO finder ofte pakken tidligere end det. Hvis pakken ikke bliver fundet efter 10 hverdage vil køber og sælger efterfølgende få deres handelsbeløb minus køber/sælgerbeskyttelse tilbage.

Hvornår modtager jeg mine sko?

Sælger har 6 dage til at indlevere pakken til forsendelse. Hvis du har spørgsmål vedrørende levering og forsendelse - kontakt sælger.

Hvordan tilføjer jeg en modtagerkonto?

Min konto - Profil - Modtagerkonto - Vælg modtagerkonto

Hvad sker der hvis sælger ikke sender varen?

Hvis varen ikke er indleveret til fragt indenfor 6 dage - annulleres handlen - og du vil få dine penge retur fra Sneakerbørsen minus fast gebyr

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du skal afvise varens stand inden for 12 timer fra afhenting i pakkeshop. Efter afvisning skal du købe en fragtlabel på Sneakerbørsen og sende varen retur.

Hvad sker der hvis jeg ikke godkender varen?

Hvis man ikke godkender varen inden deadline på 12 timer fra varen er afhentet, anses det som en godkendelse og handelsbeløbet udbetales til sælger.

Varen er ikke som beskrevet - hvad gør jeg?

Afvis varens stand og angiv årsag inden deadline og returner varen til sælger

Hvem skal betale for fragten ved afvisning af en vare?

Når køber afviser varen, bærer han/hun fragtomkostningen ved returforsendelsen.

Hvem dækker skader under transport?

Fragten er dækket af hhv vores fragt- og forsikringspartnere

Hvorfor skal jeg oplyse mit cpr.nr.?

Da Sneakerbørsen bruger Symblepay som er omfattet af hvidvaskloven, kræves CPR-nummeret oplyst som del af vores KYC (kend din kunde)