Vi laver som hovedregel udbetalinger alle hverdage. Pengene fra en handel sættes derfor typisk til udbetaling første bankdag efter handlen er afsluttet.
Din pakke bliver leveret til den pakkeshop der ligger tættest på din folkeregister-adresse, som vi henter fra cpr-registeret.
Hvis din pakke ikke er scannet inden for de seneste 48 timer, bør du efterlyse pakken hos DAO. Du kan efterlyse din pakke ved at kontakte DAO på [email protected] eller telefon 72 33 08 50. Husk at oplyse pakkens indhold & pakkenummer, så DAO kan lede efter pakken.
Husk, at DAO har op til 10 hverdage til at søge efter din pakke, men DAO finder ofte pakken tidligere end det. Hvis pakken ikke bliver fundet efter 10 hverdage vil køber og sælger efterfølgende få deres handelsbeløb minus køber/sælgerbeskyttelse tilbage.
Sælger har 6 dage til at indlevere pakken til forsendelse. Hvis du har spørgsmål vedrørende levering og forsendelse - kontakt sælger.
Min konto - Profil - Modtagerkonto - Vælg modtagerkonto
Hvis varen ikke er indleveret til fragt indenfor 6 dage - annulleres handlen - og du vil få dine penge retur fra Sneakerbørsen minus fast gebyr
Du skal afvise varens stand inden for 12 timer fra afhenting i pakkeshop. Efter afvisning skal du købe en fragtlabel på Sneakerbørsen og sende varen retur.
Hvis man ikke godkender varen inden deadline på 12 timer fra varen er afhentet, anses det som en godkendelse og handelsbeløbet udbetales til sælger.
Hvis køber ikke afhenter varen inden pakken sendes retur, vil handelsbeløbet blive udbetalt til sælger.
Afvis varens stand og angiv årsag inden deadline og returner varen til sælger
Når køber afviser varen, bærer han/hun fragtomkostningen ved returforsendelsen.
Fragten er dækket af hhv vores fragt- og forsikringspartnere
Da Sneakerbørsen bruger Symblepay som er omfattet af hvidvaskloven, kræves CPR-nummeret oplyst som del af vores KYC (kend din kunde)